Denne side skal bruge javascript...
X

Aktiviteter


  • bage snobrød i 30 min
  • Hvor mange snobrød kan en deltager nå at bage på 30 minutter.
    Dejen er lavet inden start.

    Eventen går ud på, at deltageren skal dele dejen i passende stykker, og forme dejen i pølser, som rulles på snobrødspinden, snobrødet skal minimum være 10 cm langt.
    Snobrødet bages nu over glødebål eller gløder, til brødet er gyldent brunt og lyder hult når der bankes på det.
    Når brødet kan drejes rundt på pinden uden modstand, er det bagt.
    Kun snobrød som er spiselige tæller med.

    Der skal maksimalt betales for 30 snobrød, selvom deltageren skulle bage flere snobrød.

  • Cykle i 60 minutter
  • Holdet skal cykle så mange kilometer som muligt på 60 minutter.
    Det er tilladt at deltagerne på holdet skiftes til at cykle.

    Der skal maksimalt betales for 30 kilometer, selvom holdet skulle cykle flere kilometer.

  • gå eller løbe omgange á 100 meter i 20 minutter
  • Deltagerne går eller løber omgange á 100 meter i 20 minutter.

    Der skal maksimalt betales for 5 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • gå eller løbe omgange á 125 meter i 25 minutter
  • Deltagerne går eller løber omgange á 125 meter i 25 minutter.

    Der skal maksimalt betales for 10 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • invitere tilskuere til jeres kamp
  • Hvor mange tilskuere kommer der til en kamp.
    Sponsorerne giver et beløb pr. tilskuer, der kommer og ser kampen.

    Der skal maksimalt betales for 200 tilskuere, selvom der skulle dukke flere op.

  • løbe omgange á 125 meter i 20 minutter
  • Deltagerne løber omgange á 125 meter i 20 minutter.
    125 meter svarer til en håndboldbane.

    Der skal maksimalt betales for 30 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • løbe omgange á 200 meter i 30 minutter
  • Deltagerne løber omgange á 200 meter i 30 minutter.
    200 meter svarer til en halv runde på et atletik stadion.

    Der skal maksimalt betales for 30 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • løbe omgange á 250 meter i 30 minutter
  • Deltagerne skal løbe omgange á 250 meter i 30 minutter.
    250 meter svarer til en halv 11 mands fodboldbane.

    Der skal maksimalt betales for 30 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • løbe omgange á 400 meter i 45 minutter
  • Deltagerne løber omgange á 400 meter i 45 minutter.
    400 meter svarer til en runde på et atletik stadion.

    Der skal maksimalt betales for 30 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • omgange á 2.000 meter i 60 minutter
  • Familie løb - Gå eller løb i 60 minutter.

    Alle kan deltage i familie løbet, hvor det gælder om at nå så mange runder á 2.000 meter på 60 minutter.

    Der skal maksimalt betales for 10 omgange, selvom deltageren skulle gennemføre flere omgange.

  • putte for hole in one
  • Hvor mange gange kan en deltager lave hole in one ved at putte fra en distance på 5 meter eller mere.
    Deltageren har 60 forsøg og max 30 minutter til at gennemføre.

    Der skal maksimalt betales for 30 hole in one, selvom deltageren skulle lave flere hole in one.

  • svømme baner á 25 meter i 30 minutter
  • Deltagerne svømmer baner á 25 meter i 30 minutter.
    25 meter svarer til en kortbane.

    Der skal maksimalt betales for 30 baner, selvom deltageren skulle gennemføre flere baner.

  • svømme baner á 50 meter i 60 minutter
  • Deltagerne svømmer baner á 50 meter i 60 minutter.
    Banerne kan være enten 2 x 25 m (kortbane) eller 50 m (langbane).

    Der skal maksimalt betales for 60 baner, selvom deltageren skulle gennemføre flere baner.

Log in som klub

Skriv dit brugernavn og kodeord for at login

Log in som klub

Lav en event som samler penge ind til holdet og samtidig støtter en god sag.

Her er et unikt system, som vil hjælpe jer med at håndtere alt fra tilmelding af deltagere, invitation og registrering af sponsorer, til indbetaling af sponsorater.

Hvordan gør du:

Kontakt støtdinsag.dk.

  • Klik på ”Opret hold”
    • Indtast holdoplysninger
    • Vælg aktivitet - f.eks, at løbe, svømme, cykle m.m
    • Vælg hvilken velgørenhed pengene skal gå til
    • Vælg hvor mange procent holdet skal have, og hvor mange procent der skal gå til velgørenhed
  • Klik på ”Opret deltager”
    • Indtast navn og mail på deltagerne
    • Støt Din Sag sender en invitation til deltagerne om at deltage
  • Motiver deltagerne til at finde sponsorer
    • Deltagerne kan invitere sponsorer via Støt Din Sag - se ”Er du deltager”
  • Når eventen er afsluttet klik på ”Indtast resultater”
    • Indtast resultaterne for deltagerne
    • Støt Din Sag sender mail med betalingslink til alle sponsorerne

Se de forskellige event aktiviteter ved at klikke her.
Har du et ønske om at lave en speciel event, som ikke findes på listen over aktiviteter, så skriv til info@stotdinsag.dk, og vi vil kontakte dig for at høre nærmere om jeres event.

Eksempel på event:
Du opretter en event, hvor jeres hold skal løbe omgange á 250 meter i 30 minutter.

Nyttig information til holdleder

Et login - 3 funktioner.

Når du har oprettet en profil med dine oplysninger (ikke dit barns) og bekræftet det link vi sender til din mail, så kan du logge ind som både Sponsor, Deltager eller Holdleder.

Dvs. det kræver kun et login:

ER DU HOLDLEDER - her kan du styre dit hold, dvs oprette holdet, invitere deltagere, følge med i hvor mange sponsorer den enkelte deltager har, samt indtaste resultaterne når eventen er afsluttet.

ER DU DELTAGER - her kan du følge med i hvilke events du eller dine børn skal deltage i. Det er også muligt at invitere sponsorer, som du gerne vil have til at støtte dig eller dine børn. Og du kan følge med i, hvor mange sponsorer der har valgt at støtte dig eller dine børn.

ER DU SPONSOR - her er det muligt at oprette sine sponsorater, hvis du ønsker at støtte en deltager. Du kan også se, hvem du har valgt at støtte, og evt. rette et beløb op, ned eller helt slette sponsoratet, hvis der er behov for dette.

  • Penge til dit hold
  • Mange klubber og idrætsforeninger i Danmark er udfordret med at få pengene i holdkassen til at række, når der udover de almindelige træningsaktiviteter også skal være råd til sociale arrangementer, udlandsture, deltagelse i turneringer, nye spillerdragter osv.. Flere gange skal forældre bedes om ekstrabetalinger, og det er ikke alle forældre, der bare lige kan betale ekstra penge udover det kontingent, som de allerede har betalt.

    Dit hold får derfor mulighed for at deltage i Støt Din Sag – en event hvor der samles penge ind til holdet og samtidig støtter en god sag.

    Deltagerne sørger selv for at finde deres personlige sponsorer. Sponsorerne støtter deltagerne med et beløb pr. enhed, som deltageren gennemfører i forbindelse med eventen. Jo flere deltagere, der deltager i eventen, og jo flere sponsorer de har i ryggen, des større beløb vil jeres hold få indsamlet til jeres egne aktiviteter - samtidig med at I støtter et godt formål.

  • Sjovt og nemt at deltage
  • Støt Din Sag er en event, hvor dit hold kan lave en aktivitet, som kan skræddersyes til det enkelte hold.

    Eksempler på event:

    Deltagerne løber runder á 250 meter i 30 minutter.

    Der svømmes baner á 50 meter i 30 minutter.

    Se flere forskellige aktiviteter ved at klikke i linket under er du holdleder.

    Eventen kan fint arrangeres på en almindelig træningsdag med dit hold, eller I kan aftale en fælles event for hele klubben/foreningen, hvor alle hold giver den gas med løbetræningen og indsamler penge samtidig.

  • Tilmeld dit hold
  • Med dit login her på Støt Din Sag kan du via "ER DU HOLDLEDER" tilmelde dit hold og løbende følge med i dine deltagere, hvor mange sponsorer de har fundet samt, hvor stort et sponsorbeløb de har lavet aftaler om.

    • Klik på "Opret hold"
      • Indtast holdoplysninger
      • Vælg aktivitet - f.eks, at løbe, svømme, cykle m.m
      • Vælg hvilken velgørenhed pengene skal gå til
      • Vælg hvor mange procent holdet skal have, og hvor mange procent der skal gå til velgørenhed Nu er holdet oprettet, og du kan rette i holdets oplysninger ved at klikke på ”Ret hold”
  • Tilmelding af deltagere og sponsorer
  • Du kan tilmelde dine deltagere eller de tilmelder sig selv.

    Via ”ER DU HOLDLEDER”

    • Klik på ”Opret deltager”
      • Indtast navn og mail på deltagerne
      • Støt Din Sag sender en invitation til deltagerne om at deltage
    • Motiver deltagerne til at finde sponsorer
      • Deltagerne kan invitere sponsorer via Støt Din Sag - se ”ER DU DELTAGER”
        • Deltageren indtaster sponsorens navn og mail, hvorefter Støt Din Sag sender en invitation til sponsoren, om at sponsorere deltageren.

    Deltagerne sørger selv for at finde deres personlige sponsorer. Sponsorerne støtter deltagerne med et beløb pr. enhed.

    Jo flere deltagere, der deltager i eventen og jo flere sponsorer, som de har i ryggen, des større beløb vil jeres hold få indsamlet til jeres egne aktiviteter - samtidig med at I støtter et godt formål.

  • Optælling, afslutning og afregning af event
  • Optælling:

    Optællingslister kan findes under ”Dokumenter”, når du er logget ind som holdleder.

    Til selve eventen skal der bruges nogle personer til at tælle, hvor mange enheder deltagerne gennemfører til eventen.

    Når eventen er afsluttet indsamles optællingslisterne.

    Afslutning:

    Login som holdleder og klik på ”Indtast resultater”.

    Når du har indtastet resultaterne, så klikkes der på ”AFSLUT HOLD”, herefter bekræfter du, at du vil afslutte holdets event, derefter sender Støt Din Sag mails til alle sponsorerne med et betalingslink. Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at ændre i resultaterne efter et hold er afsluttet.

    Afregning:

    Støt Din Sag sørger for at følge op på betalingerne fra sponsorerne. Der bliver udsendt 3 rykkere med 10 dages mellemrum. Herefter kontaktes holdlederen, og der laves en opgørelse over den samlede indbetaling fra sponsorerne.

    Når fortrydelsesfristen for sponsorbetalingerne er overskredet, så vil Støt Din Sag overføre holdets andel til den bank konto, som holdlederen har oplyst.